Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
A100581A10   Coordinació secretaris/es
2021-2022   Seminari de coordinació. Educació Infantil-Primària
  
   13/1/2022 - 12/5/2022 (15 hores) de 11:00h a 13:00h
   CRP del Maresme II
   Extremadura, 27 (Pineda de Mar) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Maresme II
  
   Lloc de realització: Auditori del Centre Innova Carrer Torres Quevedo, Pineda de Mar
  
Accessos   Veure plànol
Inscripció   13/09/2021 - 26/09/2021
  
Descripció i   Metodologia:   Aquesta formació va adreçada a les secretàries i secretaris que vulguin actualitzar-se, reciclar-se i compartir amb treball en xarxa sobre la gestió que comporta el càrrec de secretari/a del centre docent.
Les persones assistents rebran el material de suport per correu electrònic.

Activitat en format presencial segons instruccions 6/2020 amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2. Es podrà ajustar en previsió d’un canvi de la situació sanitària i la publicació de noves instruccions.
  
Objectius   1. Establir bones pràctiques de gestió administrativa i acadèmica al
centre docent.
2. Compartir experiències de les tasques de la secretaria d’un centre.
3. Coordinació i millora en l’elaboració d’actes, certificacions, oficis i altres tipus de documents
administratiu.
4. Contrastar i millorar la Gestió econòmica del centres.
5. Millorar la gestió d’expedients acadèmics, historials acadèmics, informes d’avaluació i altres
documents de caràcter pedagògic.
6.- Aprofundir en la gestió de les beques que el centre actua com a intermediari.
  
Continguts   GESTIÓ ACADÈMICO-ADMINISTRATIVA
- Inici de curs: creació de grups, assignació de continguts, atenció a la diversitat, assignació de currículums, creació de llistats...
- Gestió de beques de l’alumnat
- Actes claustre i consell escolar
- Certificacions i oficis
- Registre d’entrades i sortides
- Informes d’avaluació parcial
- Custòdies d’expedients acadèmics i arxiu
- Baixes d’alumnat
- Preinscripció
- Actes d’avaluació
- Gestió d’autoritzacions familiars (imatge, publicacions, xarxes, sortir sols dels centres, sortides, colònies....)
- Avaluació final
- Matrícula d’alumnat
- Tancament i arxiu dels llibres d’actes
- Resolucions d’aprovació de documents
- Gestió administrativa de la documentació de centre (PEC, NOFC, Pla TAC, PGA, Memòria Anual, etc)

GESTIÓ ECONÒMICA
- Liquidació exercici econòmic
- Control d’ingressos
- Facturació i arxiu
- Factures electròniques
- Declaracions a Hisenda(347,111, 190...)
- Romanents
- Plataformes de pagament (TPV o altres)
- Elaboració i gestió del Pressupost
- Validació dels Serveis Territorials (actes arqueig, extractes, certificacions de caixa...)
- Contractació
- Donacions i/o subvencions AFA, Ajuntaments i altres
- Inversions (procediment)
  
Formador/a   Vanessa Martí, Amàlia González, Marta Ferré i Xavier Rosell
  
Avaluació   Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).

Recull d’orientacions i propostes per a l’elaboració d’acords de zona.
  
Requisits de  certificació   - Assistència al 80% de les sessions presencials.
  
Persones  destinatàries   Secretàries i secretaris de centres d’educació infantil i primària de l’Alt Maresme de titularitat del Departament d’Educació.
  
E-mail   crp-pineda@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dijous   13/01/2022   1100   1300 
 Sessió 2   dijous   17/02/2022   1100   1300 
 Sessió 3   dijous   17/03/2022   1100   1300 
 Sessió 4   dijous   07/04/2022   1100   1300 
 Sessió 5   dijous   12/05/2022   1100   1300 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent