A100581A10 |
Coordinació secretaris/es |
2021-2022 |
Seminari de coordinació. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
13/1/2022 - 12/5/2022 (15 hores) de 11:00h a 13:00h |
|
CRP del Maresme II |
|
Extremadura, 27 (Pineda de Mar)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Maresme II
|
| |
|
Lloc de realització: Auditori del Centre Innova
Carrer Torres Quevedo, Pineda de Mar |
| |
Accessos |
Veure plànol
|
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Aquesta formació va adreçada a les secretàries i secretaris que vulguin actualitzar-se, reciclar-se i compartir amb treball en xarxa sobre la gestió que comporta el càrrec de secretari/a del centre docent.
Les persones assistents rebran el material de suport per correu electrònic.
Activitat en format presencial segons instruccions 6/2020 amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2. Es podrà ajustar en previsió d’un canvi de la situació sanitària i la publicació de noves instruccions.
|
| |
Objectius |
1. Establir bones pràctiques de gestió administrativa i acadèmica al
centre docent.
2. Compartir experiències de les tasques de la secretaria d’un centre.
3. Coordinació i millora en l’elaboració d’actes, certificacions, oficis i altres tipus de documents
administratiu.
4. Contrastar i millorar la Gestió econòmica del centres.
5. Millorar la gestió d’expedients acadèmics, historials acadèmics, informes d’avaluació i altres
documents de caràcter pedagògic.
6.- Aprofundir en la gestió de les beques que el centre actua com a intermediari.
|
| |
Continguts |
GESTIÓ ACADÈMICO-ADMINISTRATIVA
- Inici de curs: creació de grups, assignació de continguts, atenció a la diversitat, assignació de currículums, creació de llistats...
- Gestió de beques de l’alumnat
- Actes claustre i consell escolar
- Certificacions i oficis
- Registre d’entrades i sortides
- Informes d’avaluació parcial
- Custòdies d’expedients acadèmics i arxiu
- Baixes d’alumnat
- Preinscripció
- Actes d’avaluació
- Gestió d’autoritzacions familiars (imatge, publicacions, xarxes, sortir sols dels centres, sortides, colònies....)
- Avaluació final
- Matrícula d’alumnat
- Tancament i arxiu dels llibres d’actes
- Resolucions d’aprovació de documents
- Gestió administrativa de la documentació de centre (PEC, NOFC, Pla TAC, PGA, Memòria Anual, etc)
GESTIÓ ECONÒMICA
- Liquidació exercici econòmic
- Control d’ingressos
- Facturació i arxiu
- Factures electròniques
- Declaracions a Hisenda(347,111, 190...)
- Romanents
- Plataformes de pagament (TPV o altres)
- Elaboració i gestió del Pressupost
- Validació dels Serveis Territorials (actes arqueig, extractes, certificacions de caixa...)
- Contractació
- Donacions i/o subvencions AFA, Ajuntaments i altres
- Inversions (procediment)
|
| |
Formador/a |
Vanessa Martí, Amàlia González, Marta Ferré i Xavier Rosell
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Recull d’orientacions i propostes per a l’elaboració d’acords de zona.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència al 80% de les sessions presencials.
|
| |
Persones destinatàries |
Secretàries i secretaris de centres d’educació infantil i primària de l’Alt Maresme de titularitat del Departament d’Educació.
|
| |
E-mail |
crp-pineda@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
13/01/2022 |
1100 |
1300 |
Sessió 2 |
dijous |
17/02/2022 |
1100 |
1300 |
Sessió 3 |
dijous |
17/03/2022 |
1100 |
1300 |
Sessió 4 |
dijous |
07/04/2022 |
1100 |
1300 |
Sessió 5 |
dijous |
12/05/2022 |
1100 |
1300 |
|
| |